Hyppää sisältöön

Erätauko – ohjaajakoulutus (selkosuomeksi)

Tämä on mennyt tapahtuma

23.8.2023 – 30.8.2023

Tapaamiset

23.8.2023, klo 17-19, NiceHearts ry / Malmi, Helsinki
30.8.2023, klo 17 -19, NiceHearts ry / Malmi, Helsinki

Hinta

Ilmainen tapahtuma

Koulutuksen yhteyshenkilön tiedot

maia.fandi@opintokeskusvisio.fi

Haluatko oppia ohjaamaan keskustelua?

Erätauko- menetelmä auttaa keskustelemaan vaikeistakin aiheista. Tässä koulutuksessa opit, kuinka voit ohjata keskustelua.

  • Mitä tarkoittaa rakentava keskustelu?
  • Keskustelun suunnitteleminen
  • Keskustelun järjestäminen
  • Keskustelun ohjaajana toimiminen

Aika

  1. kerta ke 30.8.2023 klo 17.00 – 19.30
  2. kerta pe 30.8.2023 klo 17.00 – 19.30

Paikka

NiceHeartsin toimitilat, Malmi, Helsinki.

Kohderyhmä

Tämä koulutus on tarkoitettu erityisesti maahanmuuttajille. Koulutus toteutetaan yhteistyössä NiceHearts ry:n kanssa.

Kouluttaja

Erätauko- ohjaaja ja – kouluttaja, YTM, Maia Fandi

Hinta

Maksuton

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen alla olevalla lomakkeella

Kurssi toteutuu mikäli minimiosallistujamäärä on kasassa. Kurssille mahtuu max. 12 osallistujaa.

Seuraa meitä

Tilaa uutiskirjeemme

Saat uusimmat opintokeskus Vision uutiset sähköpostiisi.

Tilaa